• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • İzmir

Valilikler

T.C. Bayraklı Kaymakamlığı
T.C. Bayraklı Kaymakamlığı
T.C. Bayraklı Kaymakamlığı
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Tarihçe Kurumsal Kimlik
  • BAYRAKLI
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
17
Nisan2021
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İlçe Bilgi İşlem Şefliği
      • İlçe Hukuk İşleri Şefliği
      • İdare ve Denetim Şefliği
    • İlçe Protokol Listesi
    • Tarihçe
    • Kurumsal Kimlik
      • Kaymakamlık Görselleri
  • BAYRAKLI
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
      • İlçe Mal Müdürlüğü
      • İlçe Sağlık Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İlçe Sosyal Güvenlik Merkezi Müdürlüğü
      • İlçe Halk Kütüphanesi
      • İlçe Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
      • Şehit Asteğmen Adem Dertsiz Huzurevi
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM
 

Kalite Değerlendirme Sistemi (KALDES) Anketi

15.10.2019
Valiliğimiz İl Kalite Koordinasyon Kurulu’nca yürütülen faaliyetler kapsamında; Valiliğimiz sorumluluk alanındaki tüm kamu kurumlarının kaynaklarının verimli kullanımı, hizmet kalitelerinin ve etkinliklerinin arttırılması, vatandaş odaklı hizmet anlayışının geliştirilmesi hedeflenmektedir. Bu amaca yönelik olarak hazırlanan, aynı zamanda kurumlar arası bilgi ve deneyim anlayışını geliştiren “Kalite Değerlendirme Sistemi(KALDES)” Dokuz Eylül Üniversitesi işbirliği ve Kurumların da katkılarıyla yeniden revize edilmiştir. 

 

Görüş ve önerileriniz, sizlere daha kaliteli bir hizmet vermek ve paydaşlarımızın memnuniyeti artırmak üzere yapacağımız iyileştirme çalışmalarında temel hareket noktamızı oluşturacaktır. Kurumsal Özdeğerlendirme çalışmalarımıza sağlayacağınız katkı ve destek için şimdiden teşekkür ederiz.

Yukarıdaki hedefler ve ilkeler doğrultusunda Kalite Değerlendirme Sisteminde yer alan;
 

Hizmet Alan Anketi: Kaymakamlığımızdan bizzat hizmet alan kişi/kişilerin verilen hizmetlerden memnuniyet ve bu ölçümler sonucunda hizmet kalitesini arttıracak eylemlerin planlanmasını hedefler. Vatandaş mutluluğunu ilke edinen bir kamu yönetimi anlayışı, Devlet-Vatandaş ilişkilerini olumlu ve iş birliğine dayalı bir konuma getirecektir düzeylerini ölçmeyi tarafından doldurulacaktır.

Toplumla İlgili Memnuniyet Anketi: Kaymakamlığımız hizmetlerinden doğrudan hizmet almayan veya dolaylı yoldan faydalanan kişilerin/kesimlerin memnuniyet düzeylerini ölçmeyi ve bunun sonucunda Kurumun topluma yönelik faydalarını ve tanınırlığını arttırmayı hedeflemektedir

Çalışan Memnuniyet Anketi: Genel olarak çalışanlarımızın kurum ve kurumda çalışmaya ilişkin memnuniyet düzeylerini, kuruma ve birlikte çalıştıkları kişilere olan bağlılıklarını ölçmeyi ve bu ölçümler sonucunda çalışanların memnuniyet ve bağlılıklarını artıracak eylemlerin planlanmasını hedefler.

 

Anket  Giriş Sayfası

Ankete ulaşmak için buraya tıklayabilirsiniz

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Resmi Gazete
  • Mevzuat
  • İzmir Valiliği
Anadolu Caddesi No:61 Bayraklı/İZMİR
Telefon: (0232) 306 19 19 - Faks: (0232) 435 40 60 - e-Posta: bayrakli@icisleri.gov.tr